16 d’oct. 2012

UN CREATIU A BORD!!!





Venim de passar 4 dies genials amb Vichy i la Roche-Possay, dues marques de l’empresa Loreal.  Hem estat al Vichy On Boat 2012, un creuer de quatre dies que ens ha portat a Saint Tropez i Mallorca.

Es tractava d’una acció de marketing creada per enfortir els vincles amb un dels seus principals prescriptors : els farmacèutics. La meva xicota era una de les farmacèutiques convidades. Jo, com a acompanyant, estava més interessat en l’aspecte marketinià de tot plegat. I em vaig apuntar amb ella a quatre dies pel Mediterrani....

Va ser molt interessant (no és broma!!!) aprofundir en el món de la dermoestètica, un camp en el qual no he treballat mai. 

I podria comentar moltes coses que em van agradar d’aquests dies de formació, motivació i  lleure. Però, així en resum, a nivell de comunicació……penso que les marques van aconseguir impactar al seu públic objectiu amb un esdeveniment molt diferenciador. Els assistents van quedar molt més que contents....no podria dir si convençuts...Però la acció, realment ofereix una experiència molt especial. I, potser aquest tipus de accions no apareixerà als anuaris de creativitat. Però si es tracta de connectar amb seu el públic, van fer la seva feina.