29 d’ag. 2012

Com vaig conèixer l'Àlex Miquel

Si parlem de com Internet es va introduir al nostre país, l'Àlex Miquel en seria una persona destacada. Ja hi estava treballant quan la xarxa era només un projecte de futur. I quan es va anar convertint en una engrescadora realitat (que no sabíem on ens portaria). També, després, quan les empreses van començar a invertir-hi. Quan va esclatar la bombolla puntcom. I posteriorment amb la coneguda agència HTTP.

De fet, l’Àlex va obrir moltes portes que jo, posteriorment, en la meva carrera professional, acabaria travessant.

És proper, conversador i afable. Tot i que, fins ara, mai ens havíem conegut.

Com vam contactar? A través de les xarxes socials. A mi em va interessar el seu perfil recomanat. Vaig enviar-li un correu. I tot va acabar amb una cita a cegues al barri de Gràcia. Ideal per a dues persones que, professionalment, han estat sempre vinculats al món web.

I destaco aquesta manera de conèixer-se. Perquè a tots dos ens va semblar que no era una cosa molt habitual. Fins i tot per a nosaltres, la gent del sector. I en aquest cas va acabar sent un cafè molt enriquidor. Vam parlar sobre el panorama del mercat. L’Àlex em va donar obertament el seu punt de vista sobre molts temes. Vam conversar, riure i suar, a l’agost barceloní, sense aire condicionat. Una tarda d’estiu.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada