11 de juny 2012

Amb en Ramón Castillo de Doubleyou

L'altra dia vaig fer una cosa que feia temps que tenia pendent: passar a veure el Ramón, el que havia estat el meu director creatiu d'Òrbital BBDO i que ara és part de l'equip de Doubleyou.

Pels que no ho sabeu, Doubleyou, ha estat, probablement, l'agència creativa més influent en el mercat de la comunicació en els darrers anys. I el Ramón, va ser una persona professionalment molt important en la meva carrera. Algú que em va dirigir durant una etapa professionalment molt profitosa de la meva vida. Un tipus dur, que juga fort, i que, em trec el barret, de com se n'ha sortit.

Si us dic la veritat, no sé què buscava exactament al quedar amb el Ramón. Potser només tornar-me a connectar amb els que estan en primera línia. O retrobar-se amb un company de fatigues. O simplement, saludar un amic. En tot cas, no em va decebre. Un Ramón que, com sempre, li encanta parlar de la seva feina. Que em va saber transmetre la seva visió del panorama actual. Que em va donar alguns exemples molt, molt clarificadors. I que (shhhh....crec que ell no se'n va adonar), em va deixar anar un parell de comentaris que em van ser molt útils per.....per seguir endavant....... allà on estigui anant.

Un dinar de menú. I sobre la taula comunicació i molta passió.

Gràcies Ramón.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada