21 de juny 2012

AMB EN JORDI TOMÀS DE PARADIGMA FCM 


Vaig quedar per dinar amb el Jordi Tomàs, una persona que també ha estat molt important en la meva carrera professional. El Jordi era el director general d'Òrbital BBDO quan vaig entrar allà. La primera vegada que m'ho va proposar no vaig poder acceptar l'oferta (acabava d'arribar a Ogilvy Interactive i sentia que els devia una estança més llarga). Però a la segona, al cap d'un temps, tot va encaixar. 

Però ara m'adono encara més de la importància que confiés amb mi. Perquè pel Jordi la confiança entre persones és molt important. Éll és un gran professional. Un tio seriós i potent. Exigent. Però alhora és una delícia de persona, senzilla i alegre, positiva i serena. Algú que procura posar-t'ho fàcil i t'ajuda a treure més profit de la teva feina. I això, em sap greu dir-ho, en aquesta professió, a vegades no és fàcil de trobar. 

Ara el Jordi treballa a Paradigma FCM, una agència que està convertint-se en un referent a Catalunya en molt poc de temps. Però aquesta és una altra història i no em vull allargar. La qüestió. Segueixo amb la meva cerca. I amb el Jordi, després d'un dinar on vam parlar de moltes coses (vida, feina i una llarg etc.) em va donar un parell de claus per veure les coses....una mica diferents....amb una perspectiva més moderada....però amb molta més claredat. Em va anar molt bé Jordi, espero podem seguir xerrant sovint. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada